Wednesday, April 29, 2009

English Cotton

Mungkin ada yang bertanya, mengapa English Cotton? Apa yang dimaksudkan dengan perkataan English Cotton ini adalah, coraknya yang mempunyai elemen tradisional English serta pembuatannya yang amat halus daripada benang yang berkualiti tinggi. Pemakai akan merasa selesa dan sejuk sentiasa.

Corak yang kami pasarkan adalah sama seperti corak baju siap yang dijual di Laura Ashley dan butik-butik pakaian Eropah. Akan tetapi harga yang dijual di kedai kami amatlah berpatutan.

  • Harga bagi sepasang English cotton (4 meter, sesuai untuk dibuat baju kurung) adalah RM 120 sahaja (market RM 180 ke atas). Kami juga menawarkan English Cotton potongan 2 meter untuk pelanggan yang ingin menempah kemeja. Pembelian dalam kuantiti yang tinggi akan kami pertimbangkan harganya.

  • Harga bagi kain-kain lain pula seperti Swiss Voile, Linen, Kudroy, Creep pula adalah diantara RM 180 ke RM 250 sahaja.

Kami merupakan "Exclusive Importer" bagi English Cotton ini. Kain-kain ini diimport daripada negara Eropah dan Asia Barat yang sebahagiannya akan dibeli oleh pembuat pakaian jenama terkenal. Kami akan memilih sendiri kain-kain ini supaya bersesuaian dengan citarasa tempatan.

Kami akan pamerkan sebahagian collection English Cotton di dalam post akan datang.

No comments:

Post a Comment