Wednesday, April 29, 2009

Bantal Kekabu

Selain English Cotton, kedai kami juga menjual Bantal Kekabu. Seiring dengan tagline kami, iaitu "Keselesaan adalah Keceriaan", kami amat mementingkan keselesaan setiap pelanggan, dari segi fizikal (pakaian) dan mental, emotional (bantal kekabu).

Kekabu yang digunakan adalah ORIGINAL. Produk ini telah mendapat sambutan yang amat hangat daripada semenanjung, Sabah dan Sarawak. Terdapat beberapa hotel dan hospital private yang menggunakan bantal kekabu kami kerana telah terbukti keselesaannya.

Kami percaya, badan yang sihat, minda yang cergas berpunca daripada tidur yang lena dan selesa. Ini dibuktikan apabila beberapa pelanggan yang mempunyai sakit belakang datang membeli bantal kekabu kami di atas nasihat doktor. Bantal ini bukan dapat merawat atau menyembuhkan sakit belakang tetapi membantu mengurangkan rasa sakit ketika tidur akibat tidak selesa.

Batal kami adalah bantal standard yang berukuran "18"x 28", dijual pada harga RM 29 (market RM 35 ke atas) termasuk sehelai sarung bantal (plain)

Selain itu, kami juga menawarkan Baby Set dengan corak yang ceria. Harga bagi Baby set adalah berdasarkan kuantiti bantal dan tilam yang diminta. Semuanya adalah made to order.

Gambar bantal yang dijual dipamerkan di dalam post akan datang.

No comments:

Post a Comment